Sen Godmorgon!


Vaknade halv11 efter att ha varit halvvaken från kl 5 till ungefär kl 7 imorse tillsammans med Ibrahim. Han gnällde som aldrig förr och svaret kom då han bajsade. Sedan somnade han som en liten prins.

Just nu gör min älskling falafel till mej, han har precis lärt sej hur man gör så nu är det bara han som gör och han är grymt duktig på det.

Jag har en extrem mensvärk utan mens, tärt som fan! Varför ha smärta när inte ens skiten har kommit..

Idag måste vi fixa Ibrahims rum, har köpt jättefina hyllor som vi ska sätta upp i hans rum, och där ska hans böcker stå. Sedan måste jag hitta en liten ministerio till honom så han kan ha musik i sitt rum, det är jätteviktigt tycker jag.

Och tro era ÖGON ali vill köpa till han en liten tv, men jag säger faktiskt ifrån eftersom det inte är bra för barn och kolla för mycket på tv och likadant med datorer, det är ju typ det största problemet som finns. Så jag hoppas han ändrar sej och köper någonting annat fint.

Planer för hans 1års dag har redan startat, både jag och ali är så ivriga. Vi ska mosa ihop alla kurder och svenskar och ha en kurd och svenne fest med musik, mat, tårtor och hela packet. Fan så kul och lyckat det kommer bli. Och tårtorna ska bli dom finaste som funnits :) Längtar!

Ne, frulle på g! Se ya..








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0