Måndagkväll!


Direkt när vi kom hem till Yadhe så blev det full rulle som alltid. Dom blev mycket glada att vi kom :) Vi gick hem till Dilan efter några timmar, hon bjöd på middag och en massa onyttigt!

Idag har vi städat och lagat mat. Ibrahim har mått sådärr, ingen sömn alls i natt. Fan vad kämpigt! Han bajsat löst och nya tänder är på g, aldrig någon ro!

Imorgon tar vi med oss Zoubeida och Rojin hem till oss, dom ska stanna veckan ut. Tillsammans ska vi hitta på en massa roliga saker och laga mat ihop.

Nu under veckan kommer Nesrin hit till Kungsängen, saknat henne och barnen som fan! Hon är snart i 7,onde månaden, bebisen är beräknad i Januari. Jag är nervös som fan fan fan!


Nu blir det filmdax med familjen! Se ya..







Kommentarer
tessie

dags att uppdatera lite tycker jag nu :)

2009-11-17 @ 14:19:05
Nathalie

Hej Ida!

Vad kul att hitta dig. Jag har gjort ett antal försök för att få tag i dig.

Hoppas du mår bra. Skulle vara roligt att träffa snart. Så jag får träffa din lilla prins och du min prinsessa. :) Var rädd om dig. Tänker på dig ofta.



Kram Nathalie

2009-11-22 @ 12:24:54
URL: http://natnic.blogg.se/
Nathalie

Hej Ida!

Åh vad roligt att hitta din blogg. Som jag har tänkt på dig!!!

Hoppas du mår jättebra.

Vilken fin liten kille du har. :)

det skulle vara roligt att få träffa dig.



Hoppas allt är bra med familjen.

stor kram Nathalie

2009-11-22 @ 12:28:17
URL: http://natnic

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0