11 Oktober 2009


Gick hem till Ibrahims yadhe (farmor) igår, tiden gick för snabbt så jag missade bloggandet!

Igår bestämde jag mer för att sluta äta godis och allt sådant onyttligt och likadant med cocacola.. Ska börja motionera mer och börja småträna lite hemma när jag får någon tid över.. Ibrahim är vuxen nog så nu känner jag att jag kan göra sånt, han klarar av att vara mer i vagnen än förut, så det passar utmärkt! :) jag ser fram emot det här..

Beställde hem nya bilder igår också på Ibrahim som vi ska rama in och sätta upp på väggen.. När man kollar på bilder man tog för drygt 2-3 månader sen så ser man hur snabbt han växer.. Nu på Tisdag blir han redan 7 månader, det känns som igår att jag fick honom.. Jag vill ha honom sådär liten och snäll, haha..



Nu sitter man här i sovrummet och väntar in att alla andra ska vakna, själv har man varit vaken sen halv9 imorse efter att Ibrahim vaknade och var hungrig. Nu sover han sen 15 minuter sen och lär nog vakna snart, för då är det grötdags.. Börjar faktiskt själv bli lite hungrig, ska se om jag kan få liv i familjen :)

Senare inlägg ikväll förhoppningsvis beroende på när vi kommer hem..

Under veckan kommer dom för att förnya elementen, yes säger jag eftersom det är så kallt i våran lägenhet då kanske Ibrahim äntligen blir friskt, han som varit förskyld hur länge som helst nu!







Kommentarer
Ida

ÅÅ vi har också svinkallt i våran lägenhet. Vart i Bro bor ni? Ett tips, finns sånt där "värmefläkt" på Karlsson! Det fungerar skit bra! 169kr bara. Verkligen värt priset.

2009-10-12 @ 11:22:05
URL: http://idizen.blogg.se/
sabori :)

"Ibrahim är vuxen nog" hahaha va roligt det lät, han e ju bara en liten pluttis än så länge :)

2009-10-17 @ 13:12:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0