Tre saker testet

Jag är uttråkad!

Tre saker jag inte förstår mig på: Krig, Falskhet & Hat.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Hemtelefon, Högtalare & Sladdar.

Tre saker jag gör just nu: Pratar m min älskling, tänker på min son & Har ont.

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Se till att dom jag älskar mår bra, Leva livet ordentligt & Resa runt.

Tre saker jag kan: Gnälla, Skrika & Klaga =)

Tre saker jag inte kan: Sova, Vara tyst & Sluta älska min son & min man <3

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Nyheter (dom är faktiskt viktiga), Dina föräldrar & Dina barn.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Flytande kurdiska (inshallah), hjärnstopp..

Tre favoriträtter: Kurdiskt mat, Pappas spagetti m köttfärsås & Min egna mat.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0