Saknat mej?


Jag skäms, har inte bloggat på flera veckor nu! Har fått lite "klagomål" men nu ska jag försöka bättre mej.

Blev riktigt överaskad och glad när jag kollade mina kommentarer.. En efterlängtad vän hade skrivit, jag = lycklig. Så underbart vacker dotter hon har fått också, tänk att hon också skaffat sej en liten!

Mitt lilla busfrö har redan gått och blivit 8 månader och hans 4 tand är ute.. Han klättrar upp på allt och följer efter än som en magnet.. Mat börjar bli mer intressant nu och han vill äta allt vi äter..

Veckorna som varit har vi badat för första gången i simhallen, oj som han njöt.. Shoppat in en massa nya leksaker och kläder eftersom min pojke bara växer och växer.. Han börjar ÄNTLIGEN bli van vid att vara i vagnen, yes.. Fler promenader.. Träffat mormor och morfar, och farmor (yadhe) nästan varje dag.. Och alla hans älskade fastrar som bara pussar och kramar på honom och alla hans kusiner.. BIG LOVE! Min brors barn Sixten och Ibrahim kom mycket bra överens det är ju bara 4 månader imellan dom :)

Nu är det inte långt kvar tills Nesrin är beräknad, fan som jag längtar asså. Få känna lukten av en liten bebis igen, gaaaaaaaaaah ge mej fler barn gud! Ska åka till Örebro snart för man vet ju aldrig när den lilla vill komma ut.. Ska hjälpa till så mycket jag kan med Maya och Meysa och den lilla Mohammed också såklart :) BÄÄÄÄSTA!!

Snart är det Eid / Jul då blir det god mat med en massa presenter, yeah längtar.. Ibrahims första jul också, ska bli superkul :) Hoppas alla är laddade för vi vill ha många julklappar, hihi..




I Fredags var jag och skrev in mej i skolan igen, hade tänkt och utbilda mej till Undersköterska.. Jag hoppas verkligen att jag blir utvald, tydligen grymt många som sökt.. Måste ju bli någonting, börjar tröttna på att vara barnskötare.. Haha..

MIN KÄRA SYSTER HAR EN BEBIS I MAGEN, IGEN!! AVUNDSJUK.. MEN JAG ÄLSKAR DEJ ÄNDÅ :p, HAHAHA..

Nu ska jag ladda upp bilder från veckorna som varit.. Enjoy!!










Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0