Så Stolt Över Dej! <3


Tidigt imorse storstädade pappa Ali lägenheten medans jag lekte med Ibrahim i hans rum och då upptäckte jag att en 5,e tand hade kommit över natten, jag blev förvånad eftersom hans 4,e kom bara för drygt 1 vecka sen.

Inatt tog pappa Ali honom när hans hade vaknat och var hungrig, och när det var dags att försöka söva om honom ville han ej, han ville ha sin mamma som låg och sov som en stock. Han försökte väcka mej vilket han lyckades med och jag sa högt till Pappa ali: om jag inte får sova brevid mamma på hennes arm så sover jag på henne" eftersom han typ låg på min rygg. Mammas älskade pojke! Då kollade pappa Ali på Ibrahim och sa, tro inte att hon bara är din, hon är min med och jag ska också ligga på armen" Haha.. Älskar min pojkar! <3




Igår när jag badade Ibrahim med tok mycket skum och leksaker så insåg jag att han ÄLSKAR vatten, vissa barn brukar bli rädda för vatten men min pojke är helt tvärtom om han fick bestämma så skulle han ligga under vattnet och bo där på heltid.

Nyss vaknade Ibrahim och nu ligger han och kramas med pappa på golvet, pappa lägger sej i Ibrahims knä och säger: får jag sova här i några timmar? Då kollar Ibrahim med värsta leendet och slår han flera ggr i huvudet.




MÅSTE FÅ SKRYTA LITE!

Måste bara tilläga att när vi var på BVC på 8 månaders kontroll för ungefär 2 veckor sen så sa Ibrahims BVC tant att han är utväcklad som en 10 månaders bebis eftersom han klappar med händerna och oar när man sätter handen framför munnen och redan klättrar upp på saker. Stolta föräldrar :)



Någonting Ibrahim älskar är när man själv ställer sej på alla 4 och jagar honom runt på golvet, då springer han på alla 4 iväg. HAHA, så jävla söt!

Direkt när man kommit hem och lagt han på golvet så går han till alla sina leksaker, och en speciell leksak är en traktor med ett släpp med massa djur på som han fick av sin pappa den kan han sitta med i timmar :) viktigt att barn kan roa sej med en leksak och inte 100 st på en gång. Det är tydligen bra i utveckligen.

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, storhandla kanke? om man orkar.. Kanske inte så viktigt.. Annars blir det lååååång promenad iallafall för min del, måste ut och röra mej lite.. Självklart så glömde man kameran hos Ibrahims Yadhe igår, så inga bilder blir det idag. Suck! Är faktiskt grymt duktig på att fotografera honom, när han blir äldre ska han inte klaga på att det inte finns bilder, haha :)

En senare uppdatering ikväll kanske.. Take care!


Bjuder på en bild på min prins! <3

Här försöker han äta och leka med jorden i blomkrukan, men mamma han före :)




Jag ser dej pruttunge! Haha.. Fan som jag älskar dej!








Kommentarer
Anonym

"viktigt att barn kan roa sej med en leksak och inte 100 st på en gång. Det är tydligen bra i utveckligen."

haha jaaa du liam leker med allt på en gång och lessnar på två röda! =)

2009-11-24 @ 20:20:26
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0