Lördag


I Onsdags var jag förr trött för att ens sätta mej framför datorn. När Ibrahim somnat för natten, la jag mej själv och somnade som ett litet barn. Gjorde för mycket saker den dagen!

I Torsdags åkte vi hem till Yadhe, som vi saknat sjuktmycket. Ibrahims kusiner Lawa och Alan var där också, så barnen hade jätteskoj ihop. Dagen gick fort som vanligt, vilken den alltid gör där. Och självklart satt man bänkad framför tv kl 20.00 för att följa Mammas pojkar :) och Glee kl 21.00

I Fredags var det kurdisk jul (eid) vi åt gott och hade det mysigt. Ibrahim diggar den kurdiska musiken så han satt på rumpan och dansade och Alan stog upp och viftade med händerna och klappade. Lawa som bara är 4 ½ kan redan dansa riktigt bra så hon ägde oss alla på dansgolvet som vanligt :) Haha.

Idag åkte vi hem rätt så tidigt eftersom Ibrahim har gått och blivit förkyld, min älskade prins. Dagarn har varit riktigt jobbiga det skär värkligen i hjärtat när han inte mår bra och speciellt när man inte riktigt förstår vart också vissa stunder. Just nu sover han, tack gud! Sömnen har varit dålig ska jag be och tala om. Han lever på alvedon, men är väldigt duktig på att äta också för att vara sjuk och ha tänder som jävlas..

Min älskling Ali är och hjälper hans Svåger i hans affär, så han är väl hemma igen om ett par timmar. Jag sitter i mörkret och myser, ska krypa ner i soffan och kolla på barnprogram hade jag tänkt mej :) love it.

Bloggandet kommer minska tror jag? eftersom jag har ett sjukt barn men vi får se han kanske hinner bli bra snabbt, inshallah.. Skulle igentligen ha åkt och köpt en ny vagn idag åt min prins men jag ville inte ta ut honom i kylan nu när han inte mår bra så det får vänta, ingen bråttska.. Han fick hela 800 kr igår på Eid :) Så dom pengarna går direkt till vagnen, tack tack :)

Imorgon är det Söndag så man håller nog sej inne skulle jag kunna tro.. Hoppas på en bra film?

Under tiden, gråt inte om jag inte uppdaterar :), jag försöker så gott jag kan.. PUSS!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0