Allmänt test 1


Jag är uttråkad!

Hur bor du: En mysig 2,a med min man och våran son.

Brukar du komma i tid: Förut, men nu blir man alltid några min sen.

Hur lång är du: 1,68

Kan du laga mat: Javisst! Min man älskar min mat.

Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar med barn, men ska börja plugga till undersköterska.

Vad har du på dig just nu: Mjukiskläder.

Har du någon fobi: Mörkret ibland.

Hade du en bra kväll igår: Jovars, ska inte klaga.

Vilket är ditt senaste inköp: Mat hem till kylen.

Din favoritdryck på morgonen: Té och Juice.

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Föräldrarpenning + mannens lön.

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, på golvet i min sons rum :)

Vad hade du sönder senast: En glas.

Vem snackade du med senast: Janda.

Varm favoritdricka: Oboy

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider.

När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör något dumt varje dag (a)

Saknar du någon just nu: Min Pappa <3

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Prata illa om min familj, dom är mitt allt!

Någon jag stör mig på: Finns alltid någon.

Intressen: Min Son och min man <3

Senaste person du kramade: Min svärmor.

Senaste person du ringde: Min älskling.

Senaste person som ringde dig: Janda.

Vad drack du senast: Mjölk.

Vill du ha barn: Jag har barn :)

Längtar du till din nästa födelsedag: Inge märkvärdigt.

Har rakat dina ben någon gång: Ja, 1000 ggr.

Är du sugen på något nu: Choklad.-

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Typ 1.

Använder du hudkräm: Ja.

Attraheras du av män med skägg: Lite, min mans skägg.

Micro-pop eller poppa själv: Micro pop

Brukar du baka: Ja bröd med min svärmor :)

Röstade du i det senaste valet: Yesbox.

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Såklart, har allt jag begär.

Vilken låt lyssnade du senast på: Lady Gaga

Har någon annan sovit i din säng inatt: Min man och min son.

Vad tycker du är äckligt: Spindlar.

Har du pengar på mobilen: Nopp, slut!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0