Usch, bläh & fy!


Välkommen mens.. Det var ett tag sen, hade glömt äckligheten och smärtan.. Men någongång skulle den ju ha kommit tillbaka så det var lika bra att den kom nu.. Har ju redan börjar prata om ett syskon till Ibrahim, så nu är det bara att köra och tuta, haha :) Ibrahim är straxs över 2 månader och jag vill ha han som bebis igen.. Underbar känsla! Sjukt tråkigt väder vi har haft idag då, har verkligen bara legat hemma och tyckt synd om mej själv idag, fast vi har ju målat lite också.. Några lister vid dörr och vägg, riktigt fräsch.. Visade oss ute 1 gång idag, på väg mot Willys exakt på väg mot bussen började det regna, fy.. Nu ska ju solen komma och man ska kunna gå runt med tunna tröjor..

Vår älskade Ibrahim har ont i magen, han har gnällt i mellanrum hela dagen idag.. Men nu börjar han må bättre, tack gud.. Man känner sej så svag när en sån liten har ont, man vet inte vad man ska göra heller, och prata kan han ju än inte göra så det kändes inte okej att höra han gråta och gnälla under dagen..

Annars så har vi haft snickare Joakim på besök, han har fixat vårat stacket nu, äntligen :) såg ut som fan men nu är det jättefint.. Tack tack tack :), hans fru och jag går i samma mammagrupp föresten.. Jag är den yngsta där känner mej mobbad bland 6 andra mammor i omrking 35,40 års åldern som sitter med deras första barn som jag.. Har ingenting gemensamt förutom födseln dock, dom babblar om allt mellan himmel och jord och jag sitter och nickar och försöker lyssna förstående.. Suck suck!

Måste bara få tillägga min man missade 2 ggr då jag hade möte på mvc under hela min graviditet.. slå det ni.. jag är stolt över det, som jag säger det är inte bara jag som ska bli mamma åt min son han har en pappa också som är lika viktig.. all information är värd guld, samma nu på bvc där har han också varit med alla ggr, I LOOOOOOVE HIM SO FUCKING MUCH!! ♥

Nee nu gott folk ska jag äta hemgjorda hamburgare som min älskade perfekta man har gjort :) jag säger ju det han är bäst och glöm det han är bara min också, se man inte röra =) Take care bye bye then / Neroze..

Kommentarer
Anonym

Usch för mens!!

Du är så rolig gumman!!

Pussa Ibbe från oss,liten ska ju inte behöva ha ont, det gör så ont i mammahjärtat =(

PUSS!!

Ses till helgen??

2009-05-19 @ 07:24:48
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0