Yes, yes, yes..


Min älskling är hemma sen 1 vecka tillbaka. Det känns underbart, äntligen är vi en familj igen.
Märktes på Ibrahim, han är helt annorlunda nu när hans pappa är hemma..

LOVLEY!! <3

Har inte så mycket tid för bloggandet nu.. Som ni förstår :)

Har ansökt ang dagisplats åt min plutt idag, ska få hem papper jag ska skriva på sen får vi se vad dom har och erbjuda..
Min son ska ha det bästa, annars blir jag hemmafru på heltid.. Allt måste kännas perfekt!

Det är alltid bra att söka dagisplats i godtid, Ibrahim blir 5 månader i början av nästa månad, men ju tidigare man söker desto snabbare är du säker till en plats så du inte får stanna hemma yttligare kanske 6 månader.. Ifall det ska jävlar riktigt ordentligen.. Men vi får hoppas min grabb får en bra plats..

I veckan kommer Ibrahims mormor och morfar på besök, dom saknar han oooooooooootroligt mycket.. Sedan ska vi åka runt lite och kika på en bäddsoffa och lite annat smått och gott som jag och min älskade ska köpa hem =)


Jag blir tokig snart, vi har än inte fått samtal av kommunen ang nya tapeter.. Vi har väntat våra 12 veckor nu ju? Det är sommar får man till svar, det kan ta längre tid.. Men och? Jag vill ha det fint här hemma och kunna sätta upp alla mina saker och fixa iordning ordentligt överallt.. GAAAAAAAAAAAH!

Nu vaknar min son, ska mysas med honom nu! Take care, bye bye then!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0