Vänta och se..


Jag hoppas du är hemma till helgen och att allt går som det ska nu älskling. Jag vill bara ha dej hos mej nu!

Sitter fortfarande och lyssnar på barnvisor som jag spelade till Ibrahim.. Han somnade för drygt 10 minuter sen, ska bli kul och se hur länge det håller.. Han är inte så intresserad utav och sova längre.. Det finns så mycket annat och göra!

Tänk han blir redan 4 månader nu den 13 juli.. Min stora pojke! Om inte Ali kommer hem till den 15 juli har jag inte sett han på en månad.. Och han skulle bara vara bort i 2veckor.. Fyfan, jävla skit!

Hämtade ut Ibrahims första paket utav Go´boken igår.. Riktigt mysiga saker! Mitt välkommspaket har jag än inte fått? Har redan ringt 2 ggr om det.. Värkar inte få något! Ska ringa idag igen, har rätt till ett!


Här har vi kusinerna, Liam kramas med Ibrahim som äter upp sina händer..
Stackarn håller på och får tänder, han dreglar och gråter! *älskade barn*



Väntar ivrigt nu på ett samtal av Ali vill höra om han kommer iväg eller inte.. Det är det ända jag har i mina tankar.. Jag tycker så synd om dej älskling.. Önskar jag kunde komma igenom telefonen och krama om dej!

En senare uppdatering senare kanske, om det finns någon tid över.. Take care, bye bye then!






Kommentarer
nathalie strandgren

Men Ida ! :) Shit det var inte igår ! Grattis till sonen han är ju underbar! Ledsen jag blir att se dig utan din älskade, hoppas han kommer hem snart igen så ni får bli lyckliga igen! Kan du inte adda mig på msn ? Vore så kul å snacka lite med dig! [email protected]

Pussåkram Nathalie

2009-07-09 @ 12:52:25

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0