Sköldkörtel problem!


Mådde en anning dåligare idag på morgonen pga av tabletterna.. Men läkaren sa att jag ändå skulle börja med en hel tablett och jag känner ännu inte av några mer symtom.. Skönt! Har tyvär fått sköldkörtel problem så jag går på medicinering fick reda på det förra veckan, åkte på det efter graviditeten förhoppningsvis hjälper tabletterna mej annars blir det operation..

Symtomen hos mej var 1, att jag började bli allt mer känslig, kändes som alla var imot mej och mina beslut, ingen lyssnade eller förstog mej och jag blev mycket deprimerad.. 2, blev allt mer tröttare och tröttare, om jag fick bestämma ville jag bara sitta om dagarna.. 3, värk i fötter och ben sedan 1-2 veckor efter fick jag värk i ryggen speciellt när jag var ute och promenerade.. 4, sedan kom svullnaden och viktuppgången, gick upp kraftigt då började jag förstå att något var på tok, ringde då doktorn och svaren blev sköldkörtel problem..

Inga roliga nyheter men det känns ändå bra att veta att det var något problem så det inte var ens egna problem till varför jag gick upp i vikt lixom.. Önskar ivrigt nu att tabletterna hjälper mej snabbt nu och att ett resultat visas så snabbt som möjligt..

Någon annan som åkt på det? Hur var det för er? Har ni än kvar det idag? Hur lång tid tog det för er tills det blev förändring? Berätta gärna mer..






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0