Jag vill ha dej här nu!


När du är hos mej igen, släpper jag aldrig taget om dej igen.. ALDRIG!! Oavsett vart du än ska.. Jag vill bara ha dej här nu, jag sover knappt någonting på nätterna, har bara dej i mina tankar!! Behöver dej så innerligt! Att höra din röst men att inte se dej gör ont, jag saknar dej..

Kommer aldrig kunna beskriva min längtan, och absolut inte min kärlek till dej, den är för stor, men något jag vet är att det jag känner för dej är för starkt och att jag dej evigt kommer hålla dej kär, så glöm aldrig att jag älskar dej! Kommer alltid att leva med dej, om du vill ha mej resten av ditt liv så kommer jag vara vid din sida.. Du och jag mot världen!

VI ÄR MENADE FÖR VARANDRA! TILLSAMMANS HAND I HAND KOMMER VI KLARA OSS IGENOM ALLT!




Kommentarer
Okana

SV: jag hann inte packa väskan idag.. men ska packa den imorgon.. jag måste!

Nej, jag är inte alls nervös :) ser faktiskt dram emot det :)

Jag mår bara bra.. just nu har jag jättemycket mensvärk.. annars känner jag inget ovanligt.

kramar

2009-07-06 @ 01:12:17
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Okana

"När du är hos mej igen, släpper jag aldrig taget om dej igen.. ALDRIG!! Oavsett vart du än ska.." skrev du.

precis så där skrev jag till min älskling.

http://zlatnaribica.blogg.se/category/kanslor.html

2009-07-06 @ 01:14:53
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0