En liten lista bara..


SKULLE DU HELLRE:
1. Pierca näsan än tungen?
- Nej.
2. Vara seriös än rolig ? - Seriös.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Vit?
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar?- Föräldrar.

- RANDOM SHIT:
1. Är du kär i nån? -
JA!
2. Sol eller måne? - Måne.
3. Vinter eller höst? - Vinter.
4. Vänster eller höger? - Höger.
5. Soligt eller regn? - Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? -
20.53
2. Fullständiga namn ? - Ida Johanna Lagerquist.
3. Vart vill du bo ? - En villa ute på landet.
4. Hur många barn vill du ha ?- En massor =)
5. Vill du gifta dig ? - Jag är gift!
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar.
7. Har du ätit sushi ? - Nej.
8. Lyssnar du på nu ? - Tvn.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 st.
10. Humör ? - Ledsen.

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon? -
  Nej.
2. Sjungit? -  Ja, till min son.
3. Blivit kramad? - Nej.
4. Känt dig fånig? - Ja vid frukostbordet.
5. Saknat någon? - Ja min man.
6. Dansat galet? -  Nej.
7. Klippt håret? - Nej.
8. Gråtit? - Ja.
9. Ljugit? - Nej.
10. Blivit kysst? - Nej.

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? -
Ja, vem har inte det.
2. Har du en hund? - Nej, hade.
3. Sover du helst sj eller med någon? - Med min man.
4. Tror du på spöken ? - Njae.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0