Tjillevippen..


Igår tog Ibrahim sin andra dos utav vaccinet. Efter 2 timmar började han bli gnällig och fick feber. Men i jämna mellanrum så var han glad, busig och pigg. Natten var kämpig, han vaknade minst 7 gånger. Vilket jag inte är van vid längre eftersom han sover djupt och vaknar endast en gång för att han vill ha välling.

Var på julfest igår på komvux, Ibrahims Faster Chinda bjöd oss dit. God mat med dans och trevlig folk.

Pratade på kvällen igår med min Mamma, saknar henne så mycket. Nu är det inte långt kvar tills vi får ses igen, kommer ha det så mysigt tillsammans. Skröt om lite saker Ibrahim kan nu så hör man Pappa säga: Ja men det är ju Morfars Pojke det värmar i hela kroppen när han säger så. Ni betyder verkligen allt för mej!

Var även hos Ibrahims Faster Janda i 3 dagar, därför blev det dock ingen uppdatering på bloggen. Kusinerna hade det mysigt ihop, och stackars Ibrahim fick lite smällar då och då av Aalan, men ibland fick han själv till en örfil eller så tillbaka. Då blev Pappa Ali stolt :), hah jag vet. Pratade med Yadhe på telefonen så sa hon: Du måste jämt sitta brevid Abdallah så han Aalan inte gör så illa, jag drar DEJ i håret annars min son får inte göra sig illa. HAHA, skrattade sönder mej, älskar min andra mamma Khabat! ♥

Gick hem när vädret var som dåligast, när vi kom till stationen kom precis vårat tog in och den var försenad i exakt 1 timme och 25 minuter, snacka om tur :)



Idag blev det stor städning, iallafall så mycket som Ibrahim lät mej göra. Just nu sover han, och jag hoppas på en lång sömn, han är så gnällig idag. Ali åkte iväg för att försöka hitta en till julklapp till Ibrahims kusin Liam, hoppas verkligen att inte alla är slutsålda.

Ibrahims julkappslista är:

1, Ny Ytte-Overall.
2, Kläder i st 80-86.
3, Leksaker med ljud och ljus.

Det är det viktigaste :)

Han behöver inte så mycket, eftersom vi själva skämde bort honom med nya kläder för 800 kronor och en ny vagn för 5000 och sen även ska vi köpa ett bollhav till honom nu i helgen. Så han är nöjd :)

Märker att garderoben med storlek 74, 80 börjar bli smått nu, så måste verkligen handla in supermycket kläder nu till honom med större storlekar.. Fick dock lite kläder utav Aalan med storlek 80, men dom blir små inom loppet på 2 veckor, haha..

Får hoppas på lite kläder utav Liam också? Smajl..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0