Thank you god!


Jag blir så glad.. Ibrahim äter som han ska nu igen.. Efter 3 jobbiga dagar! Till lunch åt han "bara" en stor banan, massa skedar med nudlar och mannafrutti med jordgubbsylt + en pepparkaka.. MANSHALLAH!

För första gången fick jag riktigt ont i armen efter dom tog blodprov, i dont know whay.. Jag har börjat bli supertrött om dagarna nu så jag hoppas inte något är fel nu igen..?

För ungefär en timme sen drog ali iväg på några ärenden, han är tillbaka ikväll.. Middagen blir tråkig eftersom jag får äta själv, jag hoppas Ibrahim är snäll mot mej nu och inte kräver för mycket! Hah..

Nu står han här och hänger på mitt knä och gnäller så jag måste sluta! Bye..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0