JULAFTON


Julafton´s morgon!



Fint besök utav Ibrahim kusin Sixten, som är utklädd till en pepparkaka.



Här kommer Jultomten för att dela ut julklappar, Ibrahim ser nyfiket på honom.



Ibrahim skakar hand med Tomten, han var inte ett dugg rädd :)



Och julklappar fick han mé.. Jodå han har varit snäll i år!



Här ser jag, min Morbror och Gammelmormor på Kalle Anka!



Gömmer sej under bordet..



SPRING, gammelmormor är efter dej!



Oh tack Sixten.. Denna bok tyckte jag jättemycket om!




Kommentarer
Anonym

Himlans charmtroll... vill träffa honom snart. Saknar er! / Din cattah <3

2009-12-27 @ 23:51:48
Anonym

Tack mitt hjärta, vi saknar dej så mkt! Pussar & kramar din ida & ibrahim! ♥

2009-12-28 @ 18:05:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0