Gott nytt år!


Ja, då blir det nytt år igen då! Fan vad tiden går fort! Dom 2 senaste åren har bara flytit iväg. Nog bara för att jag har mått så bra och för att jag fann min kärlek och fick världens underbaraste son!

Vaknade kvart i 8 imorse av att Ibrahim var pigg som aldrig förr så de vara bara att kliva upp ur sängen och börja leka.. Gick in i hans rum och la mej på golvet det slutade med att jag somnade och vaknade av att han bet mej på benet.. Den här veckan har varit så jävla seg, är trött som fan på morgonen!

Ali är och jobbar några timmar nu på morgonen, han kommer hem vid 12 tiden, miss him so much! Sen ska han iväg igen vid 5 tiden och efter det börjar vårat nyårs-firande hos familjen shukri! :)

Igentligen nu när Ibrahim sover så ska jag vika alla hans kläder jag tvättat och packa iordning för ikväll men jag ORKAR inte, jag är sjukt seg! Fräscht är det iallafall i lägenheten efter att jag dammsugat hela vardagsrummet efter att Ibrahim kastat runt jord överallt! Att det är så kul med jord? Förstår inte.. Jord och vatten är favoriten just nu!

Idag tog han faktiskt ett steg själv, jag lovar! Blev helt paff.. Ville ringa Ali och berätta men jag skulle bara störa honom.. Han får veta snart! :) Jag är så stolt över min prins, du är bäst bebis!

Tog mysiga bilder igår när Ibrahim låg och halvsov i min famn med mobilen, får se om jag lyckas hitta sladden? Han somnade redan vid halv 4 och vakna helt kl 8 och sen somnade han om vid halv 11 då kunde vi somna som små barn jag och Ali.. Var helt DÖD på kvällen! Märks att Ibrahim börjar bli äldre och kräver mer.. GAH!

Jag önskar er alla ett gott nytt år och jag hoppas ni får en lyckad dag/kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0