Det är inte sant!


Då har man gott och blivit magsjuk nu också. Gud tyckte tydligen inte att jag skulle fira jul i år?

Natten såg inte speciellt rolig ut, bodde på toan. Min stackars son mår inte heller bra efter andra dosen av vaccin han har fått en riktig svullnad på benet och varken äter eller sover på dagarna. Ska med honom till läkaren imorgon för då har det gått exakt 4 dagar sen han fick sprutan så nu måste han undersökas.

Själv ska man lämna blodprov och se hur värdena ser ut och se vilken dos medicin jag får nu, alltid lika spännande, smajl!

Inshallah så har vi äntligen våran Abdallah tillbaka nu i Sverige på Fredag, saknaden är sjukt stor undra vilken saknad mamma Chinda har igentligen, jag som nästan spricker av saknad. Kommer aldrig släppa taget om dej nu när du kommer tillbaka, du ska alltid få vara hos mej och jag ska göra allt för dej älskade abdallah. ♥ Ida älskar dej enormt, jag är alltid din ida och ingen annans!

Dagen har gått segt som f-n, känns som om kvällen aldrig kommer komma.. Jag vill bara SOVA!!

Något bra på tv?, som om man får möjlighet och ens kolla på tv? Hah, nej nej. Inte för min son han ska ha ALL uppmärksamhet, sov i 5,6 timmar och låt mamma ha lite lugn och ro.. Och ali som tjatar och fler barn, njae om sisådär 20 år.. Haha.. Ibrahim måste visa sej duktig och värd en lillebror annars blir det inget, mohaha.

Snart är det julafton.. Håller tummarna att jag blir frisk! Annars tror jag inte tomten vill vara mej nära.. Mamma var så söt när hon sa att om du inte blir frisk kommer vi med en korg mat och julklappar hem till er så missar ni inte julen iallafall! My mom is the best ever ♥

Nu ska jag krypa ner i soffan och försöka vila. Får se om Ibrahim låter mej vara..




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0