30 December 2009


Idag har min älskling Ali varit borta ungefär hela dagen, hur ensamt är inte det? Önskar han vore här nu, Ibrahim sover och jag känner mej helt övergiven!

Annars under dagen har jag och Ibrahim bara lekt och kramat om varandra :) Han har varit en riktigt liten trötter idag och har inte alls varit på topp men dagen har gått iallafall.. Just nu sover han sen några timmar tillbaka så jag får se hur det här går eller om han fortsätter sova ända tills imorgon.. Vem vet?

En massa nya uppdaterade bilder har den blivit iallfall, min trollunge är allt för charmig!

Imorgon är det nyår och den ska vi fira hos svärmor med alla Ali´s systrar.. Kommer kännas rätt så skumt vi ska vara i svärmors lägenhet men hon är själv inte där, miss her so much.. Hon är i Örebro och hjälper hennes äldsta dotter eftersom hon är höggravid och har gått övertiden! När hade du tänkt dej och komma ut då Mohammed? ♥ Ida lääääääääängtar sjukt mycket! Direkt när du och mamma Nesrin landat och hamnat på fötter ska jag komma och hälsa på dej och ge dej en massa presenter!

Inge bra på tv ikväll, någon som vet?

Har mixtrat lite med min blogg som ni kanske ser?, trodde jag först skulle sabba den som förra gången men då hjälpte min kära syster mej med en ny header.. Hade blivit lovad en ny header + design av en tjej man hon dissa mej hon tröttnade väl på och vänta på mej.. Men vafan, jag har inte all tid i världen och sitta framför datorn jämt, tålamod? :)

Får väl hoppas på att jag stöter på en annan trevlig tjej som kan hjälpa mej, gratis? :) Är inte så speciellt desperat precis, bloggen är för mej och jag är inte ute efter besökare.. Har mina trogna stammisar och dom är jag nöjda med.. Har även min familj som sitter och läser och kollar nya uppdaterade bilder, riktigt mysigt faktiskt! :)

Åh jag är så uttråkad! När det är fullrulle i huset önskar man minst 100 ggr att det ska bli lungt så man kan koppla av, men när det väl är det har man tråkigt och önskar att ens charmtroll ska vakna och hålla mamma sällskap! Haha.. Aldrig blir man nöjd!

Önskar min "dottra" Isabella gott nytt och grattis på födelsedagen som fyller år imorgon på nyårsafton!

Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och bläddra igenom kanalerna och hoppas att jag hittar något intressant att se på annars ser jag på disney channel "som vanligt" :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0