Hjärnan hinner inte med!

Det är så mycket som hänt på sista tiden att det gjort mig lite deppad, ledsen och galen! Brukar inte diskutera mina "problem" för någon. Men jag börjar känna att jag är behov utav de nu. Har en mor och far som inte existerar som vanligt så deras stöd har man ju inte. Saknar att ha någon nära mig, alla mina vänner valde att gå vidare när dom fick reda på att jag blev gravid och ville gifta mig. Deras problem inte mitt! Är lite instängd och avstängd känns de som. Vet inte hur jag ska tala till folk och bete mig, känns som jag glömt! Lever mitt lilla liv med mina barn som betyder allt för mig. Känner stor behov utav att byta liv och plats just nu fast tillsammans med familjen. Skulle aldrig tveka från att flytta från Sverige. Lär ändå inte bli saknad, om inte jag hör av mig så gör ingen de till mig heller. Tror inte min familj skulle veta om jag var död nu eller ej. Är över 1 månad sen jag sist hörde deras röster.. Fan, djupt deprimerad! Hur kan Gud tillåta någon att må såhär dåligt? Jag är inte värd de här, hjälper alla i min omgivning men ändå är de jag som ska bli nertrampad! Fuck this shit!!


Kommentarer
syster

2012-05-29 @ 19:22:49
Ida - 2 barns mamma

Men gumman <3



Tycker att vi och barnen kan börja hänga i parken här på våran gata!! :)

Jag är i mer eller mindre samma sits som dig, så vi kan ju tänka att vi har varandra! :)



Kram på dig

2012-05-30 @ 07:42:48
URL: http://idizen.blogg.se/
dilan

sluta vad säger du , du har bästa mannen han älskar dig som fan och din underbara barn, man vill bara kidnappa dem ,dem är bästa , snällaste , finaste. tryck inte ner dig så . du har mig och robin och vår kurd familj :) , om dina föräldrar inte hör av sig så är dem som förlorar , för du är en riktig fin och stark person /mamma. du är en stor förebild för dina barn .om dina vänner dissar dig bara för att du blev gravid är dem inte riktiga vänner , vad ska du ha dem till. tänk aldrig så igen ida fy på dig , du är inte behov av dem du har behov att vara du och va fru och mamma. kolla på dina barn när dem skrattar eller leker . det är den bästa stunden , varje dag som går är den en äventyr . va stark .tänker på dig pussssssss

2012-06-22 @ 14:44:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0