Förlåt för allt..

img_8665 (MMS)

Förlåt för allt jag säger, förlåt för allt jag gör! Ibland känns de som det tagit stopp, att de vi byggt upp har ingen mening längre! Jag skriker efter rop på hjälp för jag behöver dig! Vi får  inte ge upp jag vet att vi behöver varandra jag älskar dej. Tänker på dig vareviga sekund och jag är dig lika kär från den dag då jag för första gång såg dig! Jag hoppas att alla sår går att laga och att vi kan fortsätta där de gick snett. Vi får inte glömma de vi har och de vi kan få! Om vi bara vill så kan vi. Man kan inte kämpa om man har gett upp!! De är dig jag vill ha och det är dig jag ska ha förevigt!!


Kommentarer
systra din

har det hänt nåt? älskar er båda så det gör ont, ta hand om varann! pussar

2012-05-27 @ 23:10:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0