I mitt hjärta varmt och skönt!


Jasmine, Du är som solen lika vacker och varm.
Vad vi varit med om och inte spelar lixom inge roll idag, kärleken jag har för dej är evig den är STOR!



Du är den mest envisaste unge jag någonsin träffat på, men det gör dej ännu mer charmigare (: Du är påhittig och uppmärksam, du vill mer än du kan och är inte ett dugg rädd att testa på nya saker, även om det gör ont så är du på det igen liiiika snabbt igen.

Sen dagen då du föddes har du gjort vårat liv till en racerbana & en berg och dalbana. Men det är jag stolt över, för det skulle inte ha varit du annars om inte allt du skapat vore vår verklighet.

Du är min snutta, mitt busfrö, min flicka, du är mitt allt.



Jag älskar dej!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0