Glöm aldrig.. Mamma älskar dej!


Abdallah , ditt namn säger allt min son ! ♥

Ska börja med och säga att jag är så stolt över dej hjärtat.
Du vill verkligen att alla i din omgivning ska må bra och vara glada.
Ibland kan du vara "lite" väl hårdhänt, men du förstår verkligen när du gjort fel och ber om förlåtelse.

Förra månaden blev du 3 år, du visar så stolt upp 3 fingrar och det bara lyser i dina ögon.. "Jag är stor" säger du. Ja mitt barn, du är stor nu. Och större blir du.

Du har alltid varit en god bror till din syster men det är inte alltid lätt att ha henne jämt och ständigt hängandes på en men du kämpar och försöker så gott du kan.

Jag ÄLSKAR att se på dig när du leker eller gör något för dig själv du lever dig in i det och låter ingen gå imellan. Du är en smart & förståndig liten grabb och jag vet att du kommer göra stora saker här i livet.

Glöm aldrig att mamma älskar dej!



En mammas kärlek till sin son går ej att beskriva med ord!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0