Regn.. Ovanligt!


Idag är det ali´s första arbetsdag.. 05.00 begav han sej till stationen.. vilken kämpare!

Jag tror eller är nästan 100% säker på att min kära son har gått och fått smittkoppor, yey! Ringde vårdcentralen och fick en tid i eftermiddag.. När jag kontaktade dagis så sa dom att det har varit fler barn och vuxna som haft det.. Lite vidrigt bara! Informera? Hmm..



Men min son ser verkligen inte ut såhär, det har inte brytit ut sådär mkt som på bilden.. Jag hoppas på pencilin så snart som möjligt så han slipper ha mer ont..

Jasmine ligger och sover äntligen, och abbe står nedanför och tittar så fint på mej och undrar nog vad jag håller på med..

Till lunch ska jag göra iordning klyftpotatis med kycklingnuggets.. Jag hoppas abbe får i sej något, han är så dålig på att äta när han blir sjuk :/


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0