Oj, det var ett tag sen!


Dagarna bara försvinner.. Barnen utvecklas så det knackar, det är knappt så att jag hinner med..

* Abdallah är världens underbaraste unge nu för tiden, lyssnar och gör som mamma säger ibland är det roligt att jäklas lite, äter och sover bra det bästa nu som finns är bra action rullar och att sitta i mammas knä och läsa böcker.. Prata gör han som in i bomben.. Jag är så himla stolt över dej!

* Jasmine lever ett farligt liv just nu, att stoppa stenar, pinnar och ciggaretfimpar är väldigt popis.. Sand är också väldigt kul.. Att vara ute på gården och titta på andra barn och gunga är JÄTTEROLIGT!! Går gör hon snart också, 2-3 steg tog hon för första gången för några dagar sen.. Mat är det bästa som finns och hon äter gärna mer än hon behöver.. Min lilla tjockis! Mammas prinsessa ♥

Under vår lilla ledighet som fortfarande gäller har vi varit på besök hos mormor och morfar,moster och kusinerna liam och kevin.. Självklart  har vi varit förbi yadhe och fastrarna ett fåtal ggr, träffat faster nesrin och hennes underbara barn och nykomlingen nathali, SÅ SJUKT SÖT! Alla säger att det skulle kunna vara min dotter för hon är så "svenneaktig" =)

Bad, glass & lek nästan varje dag när vädret håller i.. Annars leker vi inomhus och myser!

Nu när vädret är så underbart härligt kan ni glömma att jag ska sitta och blogga, har fått lite "klagomål" över facebook att ni tycker att jag är dålig på att uppdatera men no way jag sätter mig inte framför datorn, jag lever mitt liv utomhus nu, haha! Ni får nöja er med ett inlägg lite då och då!

Och ja, NI ska få bilduppdatering.. Förlåt mig! Jag vet att ni vill se mina underbara barn, dom är bäst jag vet.. Haha, ne men ärligt ni ska få det, det är jättetråkiga inlägg när det inte blir några bilder jag vet, men jag är lat och det finns lixom ingen tid för sånt nu!

Klockan är strax halv12 och jag sitter uppe kan inte sova, ska ut och ta en cigg tänkte jag och sedan ska jag tänka på morgon dagen, min syster och hennes skitungar kommer hit, yey! ♥

GODNATT GOTTFOLK!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0