Sveriges väder..

jag blir så sjukt nedstämd när det regnar.. vem FAN vill ha regn?

jo det ska jag med glädje berätta.. imorse när min son vaknade hörde han knastrandet från regnet och han blev överlycklig han ställde sig på soffan och tittade ut genom fönstret och skrek: MAMMA TITTA BARAN!!

och när det blev dags att promena till dagis skulle han ha ett paraply.. så nu måste jag köpa ett till honom, för nu gick han runt med ett blommigt paraply! haha.. mammas älskling!

jasmine är inte lika faschinerad av regn hon gömmer sej inne i vagnen och rynkar på näsan. barn är för underbara!



just nu sitter jag och söker jobb.. förstår inte varför det ska vara så himla svårt att hitta ett jobb? lider med alla dessa människor som är arbetslösa, än så länge är jag mammaledig har någon månad på mig att hitta något.. annars blir det lätt att man ger upp och det ska fan inte hända mig..

är lite nervös inför jasmines inskolning på dagis, hon har precis hunnit fylla 1 och det känns lite tidigt, om jag fick bestämma så skulle det vara okej vid typ 1½, 2 år.. men men, livet är hårt! allting kommer nog gå bra, var lika nojjig när abdallah skulle börja också men nu går det ju jättebra utöver lämningen den är lite jobbig för honom! :(

det hugger i hjärtat av att höra hans gråt och skrik efter mig!!


snart kommer dilo hit med hennes son robin.. så ska fixa till lite här hemma, har lite kläder att vika m.m

se ya later!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0