Mardrömmar..


Varför finns mardrömmar?
Vissa av dom sägs vara bra att drömma, men dom är inte så speciellt fina att komma ihåg..


Sent inatt kastar jag mej upp ur sängen för att min son skriker och gråter, i över 10 minuter höll han på och jag trodde han skulle tappa andan och kräkas.. Han skakade och var helt röd i ansiktet.. Det har hänt 3 ggr förut och det är hemskt att se honom så.. Jag får så ont i hjärtat.. Jag vyssar honom och sjunger och gör allt för att få honom lugn och tyst men han vägrar..

Efter den händelsen så fortsatte hans smågråt och skrik hela natten och han vägrade sova själv.. Har haft han sovandes på "huvudet" och idag är jag mör.. Har fetaste ryggvärken och huvudvärken och jag vill bara SOVA!

Det är skönt att han är på dagis nu så jag får ta igen mina krafter..

Mammas snutte, jag älskar dej ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0