39+1 v ♥


Jag säger bara.. När, när när?



Läste att man kan ha sammandragningar upp till 2 veckor innan själva förlossningen sätts igång och det är det som kallas förvärkar.. Jag har tamifanimej haft det då över 1 månad..

Det är 2 veckor sen jag satte mej på toan och fick blod på pappret (rikligt med blod) jag blev jätteglad och trodde verkligen att någonting skulle ske, jag sprang fram och tillbaka och packade och såg till att allting var nerpackat.. Ali sa att jag skulle lugna ner mej men jag var helt inställt på att det skulle hända..

Förhoppningar och längta har man typ 100 ggr om dagen och direkt när man känner av minsta sammandragning tänker man: ja äntligen nu sätts det igång.. Men dagen går och ingenting har hänt..

Jag är så nyfiken, hur ser du ut?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0