Ont, det gjorde ont!


Gah, jag minns inte om jag hade sånna här starka foglossningar när jag hade Ibrahim i magen? Kunde knappt stå upp idag, det var riktigt läbbigt och det gjort ont!

Efter mina besök hos vårdcentralen gick vi hem till Yadhe där träffade vi alla fastrar och kusiner, stannade bara över eftermiddagen och åt middag där sedan var vi tvungna att fara hemåt eftersom vi måste förbereda inför det stora kalaset på lördag :), allting måste verkligen bli perfekt annars blir jag galen!

Fick samtal idag också angående tårtan vi ska ha, bilden var tydligen för mörk så vi fick snabbt fixa en ny bild men den fick duga han är så söt på den så jag är nöjd!

Mammas prins, finns det något finare?



Idag har Ibrahim inte alls varit på topp, han har inte velat äta eller sova. Jag hoppas verkligen inte att han ska bli sjuk nu eller få 17 tänder samtidigt? Kanske är han nervös inför lördagen?



Bebisen växer och jag känner mej mer svullen nu. Börjar få allt mer ont i min rygg, suck! Jag vill verkligen njuta av denna graviditet och inte bara känna av en massa smärta. Längtar tills min mage börjar synas allt mer.. Sommaren är på g, då kan jag verkligen visa upp den, som förra gången, love it! ♥

Har redan gått in i v15, och tiden går super super fort.. Tror att det går så fort eftersom all tid går åt min gnällspik Ibrahim :), det är skoj med min graviditet nu eftersom min storesyster är gravid och är beräknad 2 månader före mej så denna jul blir det fullt med barn och det är så det ska vara :)

Undrar när kusin madde ska ringa och säga att hon är på smällen? Snart hoppas jag.. Ibrahim och den lilla bebisen vill ha fler kusiner på mammas sida, vi är lite "efter" om man jämför med pappas sida där har han redan 6 kusiner lixom.. 

Slut skrivet, nu ska jag mysas med min son och hoppas på att han somnar snart!




Kommentarer
juicy

Fina Ida! GRATTIS till (snart) nummer två! UNDERBART. :)))) Hoppas allt är bra med dig och din familj.



Kram Josse!

2010-03-12 @ 01:07:08
URL: http://josefinet.blogg.se/
Malin, 21 år & Gravid

aha okeej okeej :) hoppas du får göra ett snart då.

nej vi valde att kolla upp det, men lillen låg så fel att det inte gick se vad det blev. ska du kolla upp det sen? Ö)

2010-03-12 @ 11:40:42
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0