Tack och lov!


Ingen bra natt, mådde illa och kände nästan hur bebisen växte. Kunde nästan tro att jag hade dryckigt 1 liter tobasko så starkt och illa smakade det i min mun och hals. Vaknade inte lspeciellt glad och har varit trött exakt hela dagen! Den här graviditeten kommer ta mej på nerverna. Sov till och med 1 timme på dagen, vilket inte gjorde mej piggare men jag orkade inte vara vaken.

Idag har jag tvingat i mej mat, vilket inte var så speciellt smart, bodde på toan senare.

Ikväll ska det tydligen sändas en bra film enligt min gubbe så vi får se om jag godkänner den :), den måste ju vara bra eftersom det är rambo som är huvudrollen (Cliffhanger kl 22.00 på Tv3)


Imorgon får vi fin främmande, farmor och farmor, min mamma och pappa, och min bror + fru och deras underbart söta son Sixten kommer på sent kalasfirande för Ibrahim Abdallah. Det ska bli jättekul och vi ska bjuda på kladdkaka och diamtårta typ :), hoppas jag har mathumöret på topp så jag också får i mej något!

Spännande och se vad han får i present? :) *mamma i ett nötskal*


Jag är lite ledsen idag..

Min mormor mår verkligen inte okej nu. Hennes minne har kraschat totalt och hon måste få hjälp snabbt, jag önskar jag kunde hjälpa henne på något sätt.. Men som min mamma säger så är det inte hon som mår dåligt, utan hennes närmsta som känner smärta..  Tycker även så synd om morfar som ständigt orkar med hennes tjat och elakheter.. Som tur är har hon börjat på en dagligverksamhet så hon får lite stöd nu och i slutet av månaden ska hon få dygnet runt hjälp! JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA! ♥


Nu ska jag försöka tvinga i mej pomesfrites m beasås med min son :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0