I know, i know..


Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera!

Dagarna har gått snabbt och det har varit hundra bollar i luften. Ibrahims faster Nesrin m. barn kom i Lördags och vi välkommnade Mohammed till världen, underbart söt! Firade Zoubeida och Lawa som hade fest/kalas samma dag och allting blev lyckat!

Åkte ionödan in till stockholm för att fixa visum men det visade sej att dom hade stängt så det var bara att åka hem tillbaka och fan så sur jag blev. Har så jävla ont i min rumpa och rygg så jag är inte så pigg på och springa runt i stan flera timmar.. Men nu är det fixat och klart och dom ska hämtas på Torsdag :) Nu är det inte långt kvar tills vi åker iväg till Syrien! Yey :)

På Lördag blir min stora pojke 1 år och allting är fixat, oroar mej bara lite över hur lokalen ser ut men som tur är får vi nycklarna i tid så vi hinner städa och göra allting klart. Tårtan ska hämtas samma dag och jag hoppas nu att den är som jag vill ha den. Min mamma ska göra en smörgåstårta annars blir det en massa snacks bara, det räcker gott och väl :) Det kommer bli fullt i lokalen med släkt och familj. Det är lite tråkigt bara min mormor, morfar, farmor och farmor kan inte komma och min bror och hans familj kan inte heller komma så vi blir inte så många från min sida :/, men men, sånt é livet vi ska fira helgen efter för då kommer dom alla :)

Imorgon ska jag åka till vårdcentralen för att lämna in blodprov på mej och bebis och jag hoppas verkligen att allting ser bra ut.. Glömde dock att ta mina mediciner igår, galen! Värdena blir sämre direkt.. Jag har blivit så glömsk sen jag blev gravid, hahah :)

Mat är ingen hit för mej, men jag tycker om fetmat som pommes, hamburgare och pizza kan leva på det, haha.. Det är så kul och jämföra graviditeterna när jag hade Ibrahim i magen ville jag BARA äta frukt och dricka juice och proviva.. Nu blir jag glad om jag får fetmat men det räcker om jag bara äter 1 gång för annars spyr jag.. Undrar vad för kön jag har i magen? En yosef eller joline? :) Undrar..

Nu ska jag googla runt och läsa om barnet i magen, se ya!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0