26/06-2010


Dagen har varit lång och vi har hunnit med en hel del faktiskt.. Jag är inte så orolig längre inför flytten nu när man ser att det inte är så mycket att göra.. Fick ett väldigt trevligt samtal idag från min syster, hennes slempropp har gått och nu får vi se hur lång tid det tar tills lillpöjken kommer.. Ska bli skoj och se om moster gissat rätt(?)

Jag är helt död efter dagen, och längtar tills jag kan krypa ner i sängen och bara SOVA! Fast ikväll är det ju en skräckis som min älskling har tjatat om typ i 1 vecka, haha..

Imorgon åker vi hem till svärmor och fixar mattorna och sen får vi se om vi hinner med ikea också vi måste köpa en säääääng lixom, och nya soffor och typ 100 andra grejer som lilla ida kommer finna (:

På Måndag ska Ali iväg och jobba igen *suck* saknar han grymt mycket alltså, jag värkligen dör under vardagarna utan honom.. På Torsdag kommer både Janda och Nesrin så det kommer bli fullt hus, Rojin & Zoubeida ska spendera tiden hos oss då för det kommer inte finnas så mycket plats hos Yadhe (svärmor)

Nu gnäller min prins, dags och sova..

Se ya!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0