Trevliga Tisdag!


Vaknade 07.20 imorse, jag & ali låg nog kvar i sängen minst 30 minuter innan vi orkade resa oss upp. Ibrahim satt på golvet och kollade på barnprogram och lekte med sina leksaker..

Efter 40 minuter ungefär åkte ali iväg för att jobba lite..

Just nu ligger Ibrahim och sover sen 20 minuter sen och lär vakna om 30 minuter.. Under morgonen har jag städat och vikt om alla kläder i garderoben..  Måste verkligen köpa hem en byrå, får inte plats med alla kläder.. Får prata med ali om det när han kommer hem!

Imorgon kommer Ibrahims mormor och morfar :), dom stannar hela dagen lång, kanske kan passa på och "uttnyttja" pappa genom att få hjälp med att få hem byrån om man nu köper någon! Hah.. Vi bor ju ändå högst 15 min ifrån Ikea, så whay not?!

Idag hade jag faktiskt tänkt mej och göra en pasta rätt med cream fraich och kött och sen en massa goda grönsaker i.. En riktig favvo faktiskt! Och mina båda älsklingar gillar det också!

Imorgon ska jag vara lat, vi ska gå ut och äta.. Frukost blir det ända vi äter här hemma.. Hade tänkt och ta herrskapet till en ny restaurang där vi bor.. :) Så får vi se vad det bjuds på.. Men mamma är intresserad utav och äta thai/kina mat, och det finns det ju också här, så vi får se vad det blir! Hon har nog tjatat om det 100 ggr :)

Jag är helt svettig och trött, men här kan det ej vilas ska börja lite lätt med maten!

Uppdatering senare, kanske! Bye..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0