Hemligheten avslöjad!


IBRAHIM SKA BLI STOREBROR!!

Ja, jag är gravid och har gått in i v13 och jag är superglá. Om jag fick välja så skulle jag ha skrikit ut det för 1 månad sen när jag fick reda på det men jag vet att man ska vara på sin säkra sida och det håller jag faktiskt med om!

Ibrahim vet att det är något som växer där inne han låter inte magen eller mina bröst vara, han slår och biter på dom! Haha.. Han börjar nog bli lite avundsjuk kanske? Barn är smartare än man tror..

Pappa Ali är jättelycklig och det tog inte ens 1 timme sen viste nog halva sverige om + syrien :) Exakt så som det såg ut när jag hade Ibrahim i magen!

Vår lille/a är beräknad enligt BVC 4 September men vi kommer säkert få ett nytt datum på UL som sker efter syrien men jag kommer kika innan :) Hihi..

Namnen som är spikade och klara är:

Yosef eller Joline

Längtan efter en till är så enormt stor jag tänker och pratar till min bebis varje dag! Älskar min bebis.. ♥





Jag är så LYCKLIG!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0