Sysselsatt för en stund..

Lite om mej! :)

Du heter?: Ida.
Smeknamn?: Neroze.
Låt som när du är ledsen, sörjer till?: Lugn musik.
Beroende av?: Min familj.
Vad tror folk om dej?: Att jag alltid är tjejen på humör.
Stämmer det?: Förr, inte så mycket längre.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina läppar & ögon.
Hur imponerar man på dej?: Just be you self.
Brukar du skratta för dej själv?: HAHA,jaa!
Vad står det i ditt senaste inkomna SMS?: Jag älskar dej min fina lillasyster.
Vart bor du?: Skit i det du.
Trivs du där?: Javisst!
Hur svarar du i telefonen?: Oftast Hallå? Annars, Aa det é Ida.
Vem ringde du senast?: Förlossningsavdelningen.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen?: Att jag skulle ringa tillbaka om jag började få värkar och ifall jag fick färskt blod.
Antal timmar sömn inatt?: 6?
Sov du ensam?: Nej aldrig.
Brukar du komma i tid?: Ja alltid.
Hur känner du dej nu?: Trött!
Vanligaste färgen på dina kläder?: Svart.
Vad tycker du om fötter?: ÄCKLIGT!
Vad saknar du?: Min dottra ♥
Hade du en bra kväll igår?: Jovars.
Favoritdryck på morgonen?: Te och juice.
När brukar du oftast gå och lägga dej?: 9,10.
Är du blyg?: Beror på situationen.
Sysslar du med någon idrott?: Nej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja absolut.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?: Kissa i kors.
Vad gör du imorgon? Inskolning (förhoppningsvis) 9-14 sen vet jag ej.
Vad är det värsta du vet?: Otrohet, lögner, svek.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Dom finns det få av.
Vad är det finaste du fått?: Min son ♥
En speciell dag att minnas?: Dagen jag träffa min gubbe och kvällen då jag födda min son.
Du samlar på?: Gruskorn.
Vem ringder du när du är arg/ledsen: Always my baby.
När grät du senast?: 1 månad sen?
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Sätta in pengarna på mina barns konton.
Vill du gifta dej?: Vem vill inte det?
Vill du ha barn?: Jag väntar min 2,a men skaffar gärna fler sen om några år.
Ä du musikalisk? Njae.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Bor dina föräldrar ihop?: Ja.
Har du någongång gråtit dej till sömns: Oh ja.
Biter du på naglar: Mm.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0