Dottra Dottra..


Jag blev riktigt glad idag på mitt besök hos barnmorskan..

Hon är helt fixerad och ligger i livmodersöppningen och kan komma vilken dag som helst.. Min barnmorska trodde till 95 % att jag skulle gå veckan ut, så vi får se?! :)

Jag blir bara "lite" nojjig..

Har länge känt, sen i torsdags att hon varit långt ner så hon har tryckt ner sej riktigt ordentligt och "övat" mamma lite med smärtorna så berit sa också att när du väl börjar få ont vänta inte utan åk direkt för din förlossning kommer gå snabbt..

Jag bara läääääääääääääängtar nu.. Men samtidigt inte man börjar bli lite förlossningsrädd nu helt plötsligt!

Pappa Ali var med och han såg så stolt ut och vi spelade in hennes hjärtljud och han fick tårar i ögonen och jag blev rörd av att se det.. Han är den bästa pappa man kan tänka sej! ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0