Älskade dottra..


Du hickar och sparkar som aldrig förr där inne nu.. Dina rörelser är så enormt stora så det ser ut som du ska ploppa ut från magen.. Igår gjorde du så mamma fick ont, kände hur du sjönk neråt och det högg och sved och jag blev helt svag i kroppen kändes nästan som om jag skulle svimma.. Pappa Ali blev orolig och frågade om det var dags och din stackars storebror såg att mamma fick ont och ville krama mej.. Du anar inte hur efterlängtad du är, innan din bror somnade för natten så la han sitt huvud mot min mage och både pussade och kramade dej för att han vet att du ligger där inne och han har en så enorm kärlek till dej.. När jag frågar eller pratar om dej peckar han och ska dra upp tröjan för att "se" dej bättre..

Har gått in i v35, 36 nu och längtan blir bara större och större!

Du ska vara på ett ungefär 45 cm långt och väga mellan 2.5 2.6 kilo eftersom mamma din inte gått upp mer än 2 kilo så hoppas jag att du är stor nog när du kommer ut..

Har hittat en klockren bild google som visar hur barnets ben i magen sticker ut exakt så ser min mage ut när du väl håller på och bökar där inne och det är typ 10 ggr om dagen! :)



Så fint!

Jag saknar dej snuttan!





Kommentarer
Ylva

Så vackert, blir lite avundsjuk på dej! Har försökt många år nu att skaffa barn men utan resultat, jag och min sambo är väldigt ledsna. Har du några förslag eller hjälpmetoder du skulle kunna dela med dej`?

2010-08-20 @ 12:20:37
URL: http://ylvah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0