Torsdag kväll.


La precis Ibrahim. Han har varit rätt så kämpig idag. I vanligt fall brukar han sova en hel del under dagarna, men idag ville han inte det. Därför somnade han så pass "tidigt" ikväll. Jag hoppas han sover nu och inte vaknar. Min kropp är helt DÖD!

Annars under dagen har vi inte gjort så mycket, grabben vill inte ligga i vagnen ibland får han sina ryck då han vägrar ligga där även fast liggvagnen redan är framme.. Så man har varit instängd idag med! Så jag har försökt underhålla honom med annat, har legat både på mage och rygg tillsammans med honom och skrattat och lekt och busat med honom.. Något jag är stolt över är att han är ett riktigt charmtroll, och han skrattar åt allt!

Om cirka 1½ timme slutar min älskling, fast jag lär ju ligga och sussa när han kommer hem! Jag hoppas han är tyst, han är ganska dålig på det.. Speciellt på morgonen, han tänker inte på att hans älsklingar ligger och sover.. Saknar honom, det känns ganska konstigt nu när han inte är med mej.. Antingen jobbar han morgon eller kväll, själv så vill jag ha honom hos mej.. Skulle vara underbart ifall jag skulle kunna anställa honom :)



Just nu håller min kära syster på och kämpar med min sida, jag begär så mycket! Vad vore jag utan henne? Livet hade sett mycket svårt ut utan henne, är mycket tacksam för allt du gjort för mej och du vet om att jag aldrig skulle klara mig utan dej och att jag ÄLSKAR dej tok för mycket!

Det är så kul att vi båda har barn i rätt så jämn ålder.. Skiljer ungefär 9 månader mellan dom! Perfekt! Men det är tråkigt att vi inte ses så ofta.. Allt kommer bli mycket bättre nu när Ali har skaffat sitt körkort då kommer vi kunna komma ut till er mycket oftare.. Bara över en fredag, lördag kväll.. Längtar enooooooooormt!



För övrigt så gör jag INGENTING, hade tänkt och krypa ner ensam i soffan och kolla på tv.. Finns inget annat bättre för sej! Hoppas på att min älskling får sluta lite tidigare kanske :)







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0