Tisdag den 8 September 2009


Ännu en meningslös dag! Som vanligt jobbar min älskade.. Ingenting utan honom! Jag klarar verkligen mej inte utan han.. När han inte är brevid mej, känns allt så tomt och kallt! SJÄLVKLART så har jag ju min son som är värd allt på denna jord, men när man inte har sin man / far brevid sej så är det ju mycket ledsamt!

Ja, vad ska man göra idag då? Jo, tvättdax SUCK! Måste laga mat också, gubben min måste ju ha matlåda tills imorgon och jag måste ju få i mej något och äta också!

Nu vaknade mitt hjärtebarn, idag är både han och jag sega.. Så det kommer bara bli en massa mys och bus idag ända tills på kvällen! <3 BIG LOOOOOOOOVE!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0