Märsta.. igen!


Idag ger vi oss av till Märsta igen.. Mina föräldrar kommer på Lördagnatt från Turkiet och vi ska överaska dom! Har redan planerat vad vi ska laga för mat till dom på Söndag! Hoppas mamma låter mej stå i köket så hon kan koppla av och vila upp sej?!..

Åker redan om några timmar så jag kan leka lite med syster och så Ibrahim får träffa sin kusin också.. Ali jobbar kanske imorgon och på Lördag.. Men på Söndag är han ledig så då blir det bara massa mys tillsammans med familjen :)

Saknaden efter mamma och pappa är större nu när man vet att dom inte är i sketna Märsta.. Har nog ringt dom 6 ggr under tiden dom varit där.. Dom blir lika förvånade varje gång dom vet att det är jag! Hah..

Igår ringde jag och grattade morsan som blev 50år.. Gamla tant, haha! <3 ÄLSKAR DEJ! Hon blev jätteglad och dom hade precis ätit på en restaurang nere vid vattnet och så hade dom åkt fallskärm, jävla gamlisar! Dom hade tagit en massa bilder på det också så det är jag nog MEST nyficken på att se!

Nu måste jag verkligen se andra avenyn, ligger lite efter! Och sen får jag se om jag hinner se några avsnitt utav Riverside också.. LOVE IT!









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0