Kärlek är det finaste gud skapat!


Jag älskar dej! Jag älskar dej! Jag älskar dej!
Önskar att det fanns starkare ord än älska, för du är värd det ordet!

Jag kommer aldrig att lämna dej, det är du som får mej att lé.
Att älska och bli älskad är nog det mest betydelsefulla här på jorden.

Tillsammans är vi starka!

Tillsammans fick vi en son,
tillsammans klarar vi igenom dagen
och tillsammans ska vi dö.

* * * * * * * * * * * * * * * ** * * * * * * * * * ** * *

Skulle kunna sitta här och skriva ner miljontals ord just om dej, men ordet räcker inte till. Du är speciell.. Du är min och jag är din! Aldrig ska någon någonsin kunna ändra på det! Dör du, så dör jag! Utan dina andetag fungerar jag ej.










Kommentarer
Misssou

Ida Du Sa Att Jag Och Rojin Inte Fick Se Du Och Ali Kyssas Men Du Har Lagt Bild På Dig Och Ali Som Kyssಌ

2009-12-30 @ 12:51:57
Anonym

Då får du blunda då :)

2009-12-30 @ 13:34:35
URL: http://neroze.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0