Vår Star!


Igår vid ungefär 2 tiden kom Star in i vår familj.. Sjukt söt! En vitsvart dvärgtax och papillon.. Hans kännetecken är hans vita streck på huvudet och hans 2 stora fläckar på ryggen.. Kan ju säga att det var en kämpig natt, när Ibrahim vaknade var det bara att stiga upp och mata, när man ska ner i värmen igen brevid mannen så vaknar Star och vill upp i sängen för att gosas och självklart sova upp vid mitt öra.. Och såklart man inte säger nej, det är viktigt nu att dom första dagarna ha honom så nära som möjligt för att han inte ska känna sej ensam..

Han var en liten blyger igår med mycket sprall i benen samtidigt vågade inte röra sej som mycket ute på tomten, men imorse klockan 8 va det full rulle, var tvungen att springa efter honom för han for iväg som ett spjut, men han är väldigt lydig och kommer när vi ropar på hans namn..

Bloggandet kommer dock bli mindre, har fullbokat mitt liv nu.. Först min man, sen min son och sen lilla Star har jag någon tid över till mej själv? Nej, tror fan inte det.. Men det här är livet, man lever bara en gång.. Som min mamma sa igår, nu lever ni verkligen ett svensson liv, nu fattas bara volvon.. Jag bara: Nej vi ska ha en AUDI! :)

Just nu ligger Star brevid mej här i soffan och sover, killarna är och betalar in lite räkningar.. Skönt och bli av med dom, det blir sånt tryck när man vet att man har en hög med räkningar alltså.. Ni anar inte hur liten Star är, han kommer inte väga mer än 3 kilo.. Då är man liten :)

Jag ångrar absolut inte mitt köp, han är värd allt min lilla Star.. Dock är inte våra föräldrar glada.. Det blev reaktionerna: Men hur ska ni ha tid. hur har ni råd? Ni har precis fått barn m.m Men det är våran vilja, hund har vi velat haft länge. Han är inte till något besvär alls, jag älskar honom!

Hade tänkt att ladda upp bilderna på honom, men självklart så hittar inte jag min digitalkamera.. Får leta igenom alla lådor och hörn sen hittas den nog.. Så bild uppladdas senare i eftermiddag skulle jag nog kunna tro..

Medans.. Take care, bye bye then / Neroze & Star ♥

Kommentarer
Anonym

Borde kännas fint och bli en till i familjen man blir så glad och märker att en hund också vill bli älskad hoppas allt går bra nu mvh oliva

2009-05-23 @ 16:28:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0