Lite tester, varför inte? :)

Tre-saker-testet

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
Våran bankdosa, Ibrahims flaska & min hårklämma..

Tre saker jag gör just nu:
Surfar runt, lyssnar på musik & gosar med Ibrahim..

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa jordenrunt, skaffa MC och köra som fan & hjälpa min familj så gott jag kan..

Tre saker jag kan:
Prata/skratta, laga god mat & vara en bra mamma/fru..

Tre saker jag inte kan:
Vara tyst i mer än 5minuter, vara elak & vara självisk..

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Nyheterna, ted gärdestad & dina föräldrar..

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Snickra, måla och designa..

Tre favoriträtter:
Coucous, Min special pasta rätt & kött m, gratäng..



Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?
Nattlinne..

- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
Magen och på högrasidan..

- Hur många kuddar har du i sängen?
En huvudkudde och en jag kramar om..

- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
Jo, men bara dom läskiga..

- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång?
Nee, aldrig..


Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Riktigt sommarväder..
DAGENS KLÄDSEL: Rött linne med jeans och vita pumaskor..
DAGENS FRISYR: Hårklämma..
DAGENS LÅT: Maria carey - hero..
DAGENS PLANER: Hem till svärmor på middag..
DAGENS SAKNAD: Min pappa som alltid..
DAGENS DUMMASTE: Folk som hittar på saker..
DAGENS MISSLYCKANDE: Att vi aldrig får ordning på saker och ting..
DAGENS DROG: Svarta oliver..
DAGENS KÖP: Mjölk :)
DAGENS GODIS: Räcknas russin?
DAGENS HUMÖR: Lite grinig och glad..
DAGENS CITAT: Jag är sjuk låt mig va..
DAGENS ROLIGASTE: Att min son skrattar åt typ allt nu..

Kommentarer
Anonym

roligt juuuuh..

2009-05-18 @ 13:58:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0