En helt vanlig Lördag..


Personen som flyttat in i våran förra lägenhet hade fortfarande kvar en massa saker som var våra, han ringde tidigt imorse och sa att om ni inte hämtar era saker så kastar jag ut dom. Både jag och Ali har varit lata för vi har inte tyck att dom har varit speciellt viktiga och värdefulla. På med kläderna och hämta sak efter sak och släpa samtidigt på vagnen, var tvugna att gå flera ggr. Sängen blev dock kvar, får se hur glad han är nu.. Hittils har han inte ringt och klagat så vi får väl se, förhoppningsvis så hämtas den imorgon när vi får hjälp av "mr bean" som vi kallas honom :)

Uteplatsen börjar äntlgen bli fräsch, glad glad.. Imorgon ska vi olja in den och låt det stå över natten.. Sen jävlar blir det grillfester dagarna i ända :) det blir asbra längtar och det blir perfekt nu när solen börjar visa sej också..

Just nu sitter jag och bloggar och har min käraste Rojin brevid mej hon sitter och tjuvläser.. För er som glömt så är Rojin min sons faster, en stolt sådan, hihi.. Ska senare lägga ut bilder på henne tillsammans med honom så får ni se flickan.. Blir kvar hos svärmor över natten, mysmys.. Just nu är ali och mamma (min svärmor) och kastar saker i mahmel..

Annars så har jag faktiskt inte så mycket mer och säga, dagen har varit bra med fint väder, var ute på en prominix och kollade in fiskar som finns i en liten å, dom ska vi ta in till oss sen när vi köpt akvarium (ssh det får ni vara tysta om) .. :D

Take care bye bye then / Neroze ♥


JAG UNDRAR

Skulle behöva hjälp med och fräscha upp min blogg, någon som skulle kunna hjälpa mej? Har inte riktigt fattat mej på dessa koder and stufs.. Skulle bli superduper gulligt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0