Snart gråter vi blod..


Igår hände något fruktansvärt, man kan bara tro att sådant händer på tv.. Men det hände på riktigt, i min familj.. Tänker inte öppna mej helt för det är för hemskt att prata om..

Ord kan ej beskriva hur mycket jag tänker på dej Chinda habibi.. Jag har ont i mitt hjärta och gråter, förstår inte hur du kan klara denna smärta.. Det kommer gå bra, allt kommer att ordna sej.. Jag finns för dej alltid, jag ska göra dej stark.. Jag och Ali kommer alltid att stå vid din sida, och du ska alltid veta att vi finns hos dej.. Du kan komma till oss då du behöver någon att gråta hos.. Vi älskar dej syster föralltid.. Vi ska göra ALLT för att allt ska bli bra igen, jag svär!

Jag vill göra dej bättre, men hur? Jag vet inte vad jag ska säga eller göra.. Vill inte heller tycka synd om dej, för då blir du svag.. Jag vill se dej glad, när du alltid skojar och mår bra.. Men nu är du en helt annan människa.. Jag lovar dej, människan som gjort såhär mot dej kommer straffas, du kommer se.. Hans dag är väntad..

JAG ÄLSKAR DEJ CHINDA HABIBI! DU ÄR MIN KHABA, OCH JAG É DIN!! <3

Kommer alltid att finnas hos dej, det kommer bli bättre.. Snart är allt som förut igen!!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0