Den 12 augusti 2009 onsdag 21.25


Det var tok för länge sen jag skrev.. Dagarna har varit igång som aldrig förr.. Ibrahim växer och växer, han har börjat äta mat nu.. Majs, potatis och en massa annat smått och gott.. Imorgon blir han hela 5 månader, då ska han få prova på pasta m kyckling och lite annat! Ska bli kul och se hur han reagerar.. Han har varit lite ilsken dom senaste dagarna och jättetrött, vägra sova gör han med, envisa prutt!

Ingen vila överhuvudtaget, nu har han sovit i knappt 1 timme.. Min älskling ligger "död" i soffan och kollar på tv, ska krypa ner till honom snart och mysas lite.. Imorgon blir det en kryssning också, mysmys.. Åker iväg med älsklingens syskon med barn.. Ska bli riktigt kul faktiskt, vi höll på att lämna Ibrahim hos farmor.. Men jag kan inte lämna mitt hjärtebarn ensam redan nu heller.. Jag klarar mej inte utan honom.. Tänk om allt går åt pipsvängen hos farmor och han inte alls mår bra där.. Och ja, ni vet.. Hjärnan går i 180.. Kan lämna han hos henne eller någon annan när han är 15år kanske?! =) Knappt de..

Ja, jag går som vanligt till läkaren 1,2 ggr om veckan och lämnar blodprov och träffar min läkare.. Önskar att allt skulle bli bra nu med detsamma så jag också kan bli "frisk" och få njuta av mitt liv efter förlossningen och graviditeten och komma i form.. Känner för en viss del att svullnaden har lagt sej i ansiktet, armar och ben.. Men vikten är desamma.. Ganska tröttsamt, kan inte ha på mej några kläder utan att dom sitter som klister..

Ska försöka komma ihåg att skriva ett inlägg efter kryssningen och uppdatera med lite bilder.. Skulle ju bli kul! Under tiden, take care bye bye then!




Kommentarer
Ibrahims stolta moster!

Men hej på er sötisar!

Vi saknar er med jättemkt!

Spec min lilla gosis!

Urgoa bilder och härlig stil när han sover :p

Ni får ha d så trevligt på kryssningen,visste inte ens att ni skulle iväg (A)?

Pussa min från oss på fem mån dagen!

PUSS

2009-08-13 @ 19:55:11
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Ibrahims stolta MORSIN!

Guuuud vad ungen växer då =) Så söt o så lik er båda två!! ^^

Hörde om ditt jobbiga prob gumman, och jag vet att är det nån som kan fixa det efter din såkallade "sjukdom" är över så är det du =) (komma i form asså)

Gratta pussgurkan på hans fem månads dag från oss med =)

PÖSS

2009-08-14 @ 15:32:43
URL: http://madzans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0