17 September 2011


Idag blir Alaan 3 år, grattis corbanooo jag älskar dig ♥


Min förklaring till varför jag inte bloggat är för att mitt tangentbord är sönder.
Dags att köpa in en ny bärbar? Jo tack jag vet.

Ni har inte missat så mycket, vi har varit sjuka och trötta och för det mesta bara lekt hemma. Jasmine inskolas nu den 26.. Jag har fått erbjudande om ett vikariat, det kan inte bli bättre.

Snart är Alaan & Lawa här, mamma Janda måste få vila upp sig ordentligt efter operationen, så nu blir jag mamma åt 4 barn ♥ det kommer bli en riktig match men vad gör man inte för familjen? Det blir lätt mat idag, tänkte göra hemmagjorda hamburgare med pommesfrites. Det avgudar väl alla, inte sant? Jag hoppas Gud är med mig idag och hjälper mig med allt som sker. Och att nätterna/dagarna tillsammans blir bra. Och att min son framför allt är snäll och delar med sig av sina leksaker så det inte blir onödigt tjafs ;)

Nu ska jag gå ut och smoka en cigg sedan ska jag börja med maten och förbereda inför ikväll!

Se ya later, inshallah.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0