2 maj 2011

Dagarna rullar på som vanligt.. Jasmine har hunnit bli 7½ månad, ålar sej fram men har tagit några krypsteg.. Hon sover och äter bra.. 2 tänder har hon hunnit fått, och fler är på g.. Småfebrig och lös i magen..

Abdallah är på dagis åter, men dock förskyld.. Efter att inte ha varit där på över 2 månader så känns det som ett helvete att lämna honom där när hon gråter och skriker efter mej.. Svider i hjärtat.. Hans trotsålder har börjat nu, inte kul ska jag be och tala om.. Han har alltid varit envis så hur tror ni att vi har det nu då? Haha.. Tålamod!!

Ali går fortfarande utan jobb :( klättrar på väggarna och det är vardaglig tjafs.. Vi går varandra på nerverna! Men allting löser sej som tur é?

Solen är kommen, men det är väldigt kallt.. Inte riktigt sommarväder.. Längtar tills man kan bege sej till stranden.. Och vara ute dag in och dag ut.. Det är mysigt det!

Abdallah ska vara ledig hela juli & augusti från dagis.. Så ska vi bara myyyyyyysa! =)

Nu ska jag ut och röka en cigg!

Jag älskar min man och mina barn.. Ni är mitt allt!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0