Idag håller vi oss inne..


Jag kan inte hantera denna värme, blir helt yr och illamående..

Barnen varken äter eller sover.. Gnäll till 100%..

Abdallah springer utan blöja nu andra dagen i rad, önskar att jag kunde göra det samma med Jasmine..

Ali är och jobbar och kommer hem runt halv6, jag hoppas han kommer lite tidare så vi hinner umgås lite..

Han ska eventuellt köpa en ny digitalcamera till mej idag eftersom vår käre son alltid tar sönder dom vi äger, det blir 4 kameran vi köper in nu, yey!

Jag orkar inte laga någon mat idag, vi får beställa sallad / pizza / kebab..


MÅSTE BARA SKRYTA LIIIIIIIIIIITE!

Min son är den bästa hjälpredan ever han hjälper mej med allt, imorse skulle jag ställa fram toarullar i badrummet och la påsen i hallen och när jag vände mej om var han redan igång med att lägga dom på plats, när blöjor ska kastas och smutstvätt ska till sin plats är han där och hjälper till (: Jag behöver aldrig oroa mej att Jasmine sätter någonting i halsen för Abdallah ser efter henne till 110%. Han vet vad som ska göras när jag tar fram dammsugaren då springer han runt och lägger tillbaka sina brumbrum i hans lådor och springer till kläkammaren och tar fram en trasa som han vill att jag ska blöta och då går han runt och gör rent tv, stolar, soffan, leksaker m.m När det är dags för middag ska han hjälpa till att duka fram, samma när vi har ätit då ska han hjälpa till att duka av.. När det är sovdags springer han och hämtar sin brumbrumkudde och ibland min gamla nalle VITNOS och lägger sej i soffan och myser.. När Jasmine har somnat ska han hjälpa till och bädda om henne och om han får bestämma ska hon ha en kram och en puss också..

Det är MIN son det! Och jag är så STOLT över honom! ♥

Mamma och pappa älskar dej livet ut!


Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack så mycket och detsamma till dina två, hihi :)

Det var min sambo som kom på Jolie men jag älskar det! Fast Jasmine är också fint såklart, hihi :)



Hoppas ni får en bra dag!

2011-06-11 @ 11:29:06
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Anonym

Vilken duktig kille du har! Alla barn utvecklas olika. Min son är 2½ och bubblar på som attans men inte så intresserad utav att hjälpa till / klä på sig os.v Pratar din son mycket också eller? Funderat på fler barn än? Passa på när man är ung tänkte jag. Jag blev 36 i vintras så det känns lite sent för att skaffa syskon till Hampus tyvär men man vet aldrig. Ha det skönt i värmen, om ni kan =)

2011-06-11 @ 15:21:39
URL: http://veronicasliv.blogspot.se
Freya Sindell

Besöker din blogg via FB.. Det är så mysigt att läsa om dina dagar tillsammans med dina barn.. Skulle vara roligt med lite fler bilder bara? Men läste i nedanstående inlägg att karln din är och köper en åt dej idag? Fan ni får ta hand om den här denna gång =D

2011-06-11 @ 15:34:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0